Een warm welkom

Lieve jij,

wat een prachtige stap heb jij gezet op jouw pad naar meer Zelfliefde! Wij zijn ontzettend dankbaar dat we je mee mogen nemen op deze Sacred Self-Love Journey. In de video hieronder leggen we uit hoe het programma werkt en stellen wij onszelf even voor. De belangrijkste punten vatten wij onder de video nog even samen.

• Begin met de rituelen van de maand waar je instapt. Dus meld je je in april aan, begin dan in april en niet in januari. Remember, je blijft altijd toegang houden tot deze Magische Self-Care Rituelen.

• Wij sturen jouw Magische Starterskit op, maar begin vooral met het bekijken van de eerste video’s als je deze nog niet ontvangen hebt!

• Volg op Instagram het besloten account @sacredselflovejourney. Hier gaan wij maandelijks live om vragen te beantwoorden en kun je connecten met anderen onder de posts in de feed. Stel jezelf even voor onder de post die hierbij hoort. Geen Insta? Geen ramp, hieronder kun je ook berichten achterlaten en connecten met elkaar.

• Komt een ritueel even niet uit of voel je hem niet, voel je dan vrij hem later te doen of even over te slaan.

• Wij sturen elke maand een e-mail om je alvast voor te bereiden op de komende rituelen die volgen. Als er een belangrijke datum is voor bijvoorbeeld een Keltisch Jaarfeest, dan wil je die natuurlijk niet missen. Je kunt de data eventueel ook nu al in je agenda zetten:

Imbolc
    – tussen 31 januari en 2 februari
    Ostara – tussen 20 en 22 maart
    Beltane – in de nacht van 30 april op 1 mei
    Litha – 21 juni
    Lughnasadh – tussen 30 juli en 2 augustus
    Mabon – tussen 20 en 23 september
    Samhain – 31 oktober of 1 november
    Yule – meestal op 21 of 22 december

• Ook zullen wij uitnodigingen voor Sharing Circles en andere toekomstige evenementen via e-mail versturen. Houd deze dus goed in de gaten en controleer of deze niet in je spamfolder komen.

Wij wensen je een prachtig jaar waarin je dichter bij jezelf zult komen en een prachtige spirituele self-care basis ontwikkelt die helemaal past bij jou. Kom je ergens niet uit, wil je sparren over iets of gewoon even connecten, laat dan hieronder een berichtje achter of stuur een e-mail naar info@sacredschool.nl. Wij zijn er voor je!

Heel veel liefs,
Emmelie & Landa

BEKIJK ALLE Voeg notitie toe
JIJ
Plaats een opmerking

Sacred School

Vergroot jouw zelfliefde door middel van zelfontwikkeling en spiritualiteit. De Sacred School helpt je om jezelf helemaal te omarmen.

Volg ons op Instagram: @sacredschool.nl

Sacred School