STAP 1 • Zodra je de challenge aanschaft krijg je direct toegang tot de online leeromgeving. Op 22 mei komt de eerste video beschikbaar in de ochtend. Kijk deze ergens op deze dag. De video kost je 3 minuten, dus al zit je op de wc, druk gewoon op play.

STAP 2 • Voer het korte ritueel uit. Dit kan direct na het kijken van de video, maar je kunt het ook inplannen. Bijvoorbeeld als de kids op bed liggen of tijdens je pauze.

STAP 3 • Na het doen van het ritueel mag je, als je dat leuk vindt, iets delen over jouw ervaring via jouw social media. We hebben daar een leuke prompt voor. Het is uiteraard niet verplicht, je doet dit immers voor jezelf.

STAP 4 • Na 5 dagen heb je de challenge voltooid en heb je 5 korte, makkelijke rituelen gedaan die je meer rust en ontspanning brengen. Sta eens even stil en voel hoe het voelt dat je dit jezelf hebt gegund deze week!

STAP 5 • Nu je weer hebt ervaren wat self-care voor je kan doen, hoe laagdrempelig ook, kun je zelf weer verder. Maak er je eigen ritueel van of ga met ons mee op reis.

Gun jij jezelf 5 minuutjes rust, ontspanning en verwondering? Doe dan mee met de Meest Laagdrempelige Self-Care Challenge en meld je aan. 🙂

Dag 1 00:03:30
Dag 2 00:02:30
Dag 3 00:02:00
Dag 4 00:02:00
Dag 5 00:03:30

Reviews

5

1 beoordelingen
  • 5 Sterren1
  • 4 Sterren0
  • 3 Sterren0
  • 2 Sterren0
  • 1 Sterren0
  1. Aanrader!

5

Wat waren dit vijf heerlijke dagen door de paar minuten self-care, er kwam rust in me die de stress van de dag weg liet gaan. Het zijn makkelijke rituelen die je even snel kan toepassen en die zoveel mee brengen. De filmpjes van emmelie en landa waren super fijn en ondersteunend. Bijzondere inzichten gekregen ook. Deze rituelen ga ik zeker doorzetten. Een aanrader voor iedereen!

Sacred School

Vergroot jouw zelfliefde door middel van zelfontwikkeling en spiritualiteit. De Sacred School helpt je om jezelf helemaal te omarmen.

Volg ons op Instagram: @sacredschool.nl

Sacred School